HTML

...viharon innen

Üdv néked eltévedt szörfös! Mi itten elmélkedünk és boncolgatunk mindenfélét az élettel és magunkkal kapcsolatban. Pedig nem vagyunk sem bölcsészek, sem biológusok, hanem csak túl sokat gondolkodunk, túl objektíven, túl racionálisan, túl álmodozva, néha ellentmondásosan, néha ironikusan, néha meg nem is. Amúgy pedig Quimby.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Komment

  • "k" (törölt): naigen, tavalyilyenkor még én is blogoltam, kommenteztem... nálam semmi extra változás a körülmény... (2010.01.04. 12:14) Visszaváltozás
  • kibukott angyal: Az elmúlt hét a családé volt minden(ki) más nélkül. Jó volt! Nem hiányzott se a számítógép, se az ... (2009.12.30. 22:25) Visszaváltozás
  • kibukott angyal: Köszi! Akkor én is ideírom, hogy BUÉK! (2009.12.30. 22:15) Idei utolsó
  • Kamikaze bárány: Reméltem hogy legalább ma leszel... remélem legalább rádiót hallgatsz most, épp egy jó kis éves ös... (2009.12.29. 23:10) Visszaváltozás
  • Kamikaze bárány: Lesz ez még máshogy, lesz ez még jobb is... bár lehet hogy nem olyan formában mint régen, lehet ho... (2009.12.29. 00:12) Visszaváltozás
  • Utolsó 20

Nagyüzemi összeomlás

2009.10.08. 17:27 kibukott angyal

Beindult a nagyüzem, interjúk terén, társkereső téren.

Két interjúm volt az elmúlt két napban, egyik sem marketing, hanem kontroller vagy elemző pozícióban.

Eközben szinte egyszerre kezdtem levelezésbe hat jelölttel, s mondhatnám, hogy hurrá, milyen sokan vannak, még választhatok is, de nem így működik.

1. jelölttel megvolt tegnap az első randi, és a szokásosan alakult, a szokásos érzelmekkel. Azaz nincsenek érzelmek, csak egy szimpatikus emberrel találkoztam, aki nem különösebben jött be mint férfi, dehát mi mást várhatnék. Nem létezik szerelem első látásra, én pedig talán egyáltalán nem is vagyok képes ilyenre.

Most sírok. Csak így. Levezetni a feszültséget... megkönnyebbülni... meg biztos a hormonok.

Tehetlennek érzem magam és reménytelennek.

Mikor volt T, alkottam róla egy képet, egy ideált, a számomra tökéletest. Örültem, hogy én is szerethetek végre, úgy mint a többi ember, hogy van miben hinni. Tökéletes volt, mert hétköznapi, mert közeli. És mégis elérhetetlen.

Most megint a valósággal kell szembenéznem, abban kéne boldogságot találnom, de nem megy, egyszerűen nem megy. 1. jelöltem türelmetlenül várja a következő randit, akár naponta találkozna, miközben a többiek is "az ajtómon dörömbölnek", s miután velük is találkoztam, talán ők is ugyanilyen türelmetlenül akarnak majd többet és többet. Én pedig menekülnék. Menekülnék a társkereső oldalról, msnről és a telefonom közeléből, vissza a megszokott magányba.

Öt évemet éltem a marketingért, ez volt a cél, ez volt az álom. De nem tudom, elérhetem-e. A valóság ugyanis nem ez. A valóság a pénzügy, a kontrolling, az elemzés... amivel élhetek, megélhetek, túlélhetek, de nem lehetek boldog.

T a marketing. A társkereső a közgazdaságtan.

Szeretnék, igen szeretnék valakit, de nem azért hogy legyen, hanem hogy szeressem úgy, mint T-t, csak ezúttal a valóságosban, ezúttal viszonozva. De nem érzem, hogy ez így sikerülne.
Lassú vagyok. Nem tudok csak úgy szeretni, és ha valaki sürget (akár csak azzal is, hogy jelzi felém az ő pozitív érzéseit), azzal stresszhelyzetbe hoz, megfelelni akarás és menekülési ösztön lesz úrrá rajtam hűvös racionalitással keveredve. T-t is úgy szerettem meg, hogy nem kellett, lassan, természetesen kialakult és éget önmagában.
De talán egyáltalán nem tudok szeretni. Talán T sem volt természetes, csak önámítás, mert úgy akartam.

Írni akarok még, mert még van mit, de nem tudok, sírok megint, miközben azt akarják, hogy menjek ki vásárolni...

3 komment

Címkék: félelem belső reménytelen jövőm keresőhadművelet hej! munkahely

A bejegyzés trackback címe:

https://szelcsend.blog.hu/api/trackback/id/tr311436877

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kibukott angyal 2009.10.08. 18:54:24

@Kamikaze bárány: ...áhh, csak feszültséglevezetés. remélem...

Kamikaze bárány 2009.10.11. 01:19:22

na azért, különben bokánharaplak a következő koncerten:D
süti beállítások módosítása