HTML

...viharon innen

Üdv néked eltévedt szörfös! Mi itten elmélkedünk és boncolgatunk mindenfélét az élettel és magunkkal kapcsolatban. Pedig nem vagyunk sem bölcsészek, sem biológusok, hanem csak túl sokat gondolkodunk, túl objektíven, túl racionálisan, túl álmodozva, néha ellentmondásosan, néha ironikusan, néha meg nem is. Amúgy pedig Quimby.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Komment

  • "k" (törölt): naigen, tavalyilyenkor még én is blogoltam, kommenteztem... nálam semmi extra változás a körülmény... (2010.01.04. 12:14) Visszaváltozás
  • kibukott angyal: Az elmúlt hét a családé volt minden(ki) más nélkül. Jó volt! Nem hiányzott se a számítógép, se az ... (2009.12.30. 22:25) Visszaváltozás
  • kibukott angyal: Köszi! Akkor én is ideírom, hogy BUÉK! (2009.12.30. 22:15) Idei utolsó
  • Kamikaze bárány: Reméltem hogy legalább ma leszel... remélem legalább rádiót hallgatsz most, épp egy jó kis éves ös... (2009.12.29. 23:10) Visszaváltozás
  • Kamikaze bárány: Lesz ez még máshogy, lesz ez még jobb is... bár lehet hogy nem olyan formában mint régen, lehet ho... (2009.12.29. 00:12) Visszaváltozás
  • Utolsó 20

Idei utolsó

2009.12.30. 02:09 Kamikaze bárány

    Majdnem meg is feledkeztem róla, még így szilveszter és az új év előtt meg akartam írni a szokásosnak mondható éves összefoglalót, hisz azt teszik ilyenkor mindenütt.

Alapjában véve pozitívnak kell értékelnem az évet, hiszem minden megtörtént amit szerettem volna ezelőtt egy évvel:  van K, akivel most múltunk fél évesek, a fősuli is megyeget mostmár, úgy érzem. Bár még hátra van a vizsgaidőszak, de merem remélni hogy az sem okoz komoly, megoldhatatlan problémát.

   Ugyanakkor voltak negatív dolgok is, anyuka elhúzódó betegeskedése, a nem kicsit nehezebb anyagi helyzet és barátok elvesztése. Bár ez nem is igazi elvesztés remélem, csak egyszerűen kevesebb idő jut mindenki másra, meg magamra is így hogy van K az életemben meg hogy kicsit komolyabban veszem a tanulmányaimat mint eddig. Persze van akitől nem csak emiatt távolodtam el, távolodtunk el egymástól. Voltak hibáim  jócskán ebben az évben. Csináltam hülyeségeket és bánom hogy így történt. Nem így kellett volna. Vagy nem ekkor. Viszont próbálom pozitívan zárni ezt a kis mini összefoglalót: remélem hogy a jó dolgok továbbra is megmaradnak, tarhatóak lesznek, a rosszak meg eltűnnek, jóra fordulnak. Persze vannak dolgok amiket nem lehet vissza csinálni de azért egy próbát megér , hogy úgy legyen mint régen (persze ez a próbálkozás jelenleg is folyik). Közben rám tört pár gondolat ahogy épp az utolsó mondaton gondolkoztam…

   Nem beszéltünk egy hete, hiányzol ám. Remélem, hogy neked 2010 meghozza végre az áttörést, minden tekintetben. Nagyon bízom benne hogy így lesz, csak meglesz végre az a fránya állás, a tökéletes jelölt és otthon se lesz semmi gond. Ezeket tartom a legfontosabbnak, meg még egy dolgot, de az majd elválik idővel.

   No de tényleg utolsó mondat mert egy icipicit késő vanJ . Mindenkinek kellemes szilveszterezést, akárhol is töltsétek, boldog , békés és sikeres új évet! ;)

U.I. Csak most láttam meg egy privát írást, csak gondoltam szólok erről.

1 komment

Címkék: csak úgy elmélkedés blogolás

A bejegyzés trackback címe:

https://szelcsend.blog.hu/api/trackback/id/tr721631824

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kibukott angyal 2009.12.30. 22:15:02

Köszi! Akkor én is ideírom, hogy

BUÉK!
süti beállítások módosítása