HTML

...viharon innen

Üdv néked eltévedt szörfös! Mi itten elmélkedünk és boncolgatunk mindenfélét az élettel és magunkkal kapcsolatban. Pedig nem vagyunk sem bölcsészek, sem biológusok, hanem csak túl sokat gondolkodunk, túl objektíven, túl racionálisan, túl álmodozva, néha ellentmondásosan, néha ironikusan, néha meg nem is. Amúgy pedig Quimby.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Komment

  • "k" (törölt): naigen, tavalyilyenkor még én is blogoltam, kommenteztem... nálam semmi extra változás a körülmény... (2010.01.04. 12:14) Visszaváltozás
  • kibukott angyal: Az elmúlt hét a családé volt minden(ki) más nélkül. Jó volt! Nem hiányzott se a számítógép, se az ... (2009.12.30. 22:25) Visszaváltozás
  • kibukott angyal: Köszi! Akkor én is ideírom, hogy BUÉK! (2009.12.30. 22:15) Idei utolsó
  • Kamikaze bárány: Reméltem hogy legalább ma leszel... remélem legalább rádiót hallgatsz most, épp egy jó kis éves ös... (2009.12.29. 23:10) Visszaváltozás
  • Kamikaze bárány: Lesz ez még máshogy, lesz ez még jobb is... bár lehet hogy nem olyan formában mint régen, lehet ho... (2009.12.29. 00:12) Visszaváltozás
  • Utolsó 20

Visszaváltozás

2009.12.23. 02:01 kibukott angyal

Nem tudom.

Talán T volt a nagy blogtéma. Talán az egyetem időszaka, légköre. Talán az akkori énem.

De most elfelejtek blogolni. Nem is jut eszembe, nem is hiányzik, nincs is mit írnom. Hiszen nem történik semmi. De persze történik, mert interjúk, egy barátnős összejövetel + videó nekik, felbukkanó jelöltek, a család nehézségei vagy akár a múlt, az egyetem kísértése. Amúgy pedig általában a semmiről írtam, akkor jött a sok bejegyzés, tehát nem lehet kifogásom.

Talán változom. Talán körülöttem változik minden más. Talán együtt változunk.

De vajon miért változom? És milyen irányba?

Félek.
Mintha visszasüppednék az egyetem előtti kis bezárt, biztonságos világomba, ahol én vagyok egyedül, illetve a szűk családom - nincs senki más, nem kell másokkal foglalkozni, másoknak megfelelni, kimozdulni. Kényelmes.
De félek. E barátnő is elmegy, ki kéne használnom, ha hív pl. vásárolni, mert aztán soká fogunk csak találkozni. És mégsem teszem. S senki más sem kell. Pedig vannak akiket szeretek, de most, hogy nincs meg az a kapocs, ami összekötött minket, így nehezebb. Gimis barátnővel, D-vel működik máig, ebbe mindig kapaszkodhattam, habár gyakran 3-4 hónap kell, mire felbukkan. Ha ez mindenkivel így lesz, az már nem biztos, hogy elég lesz. Visszazuhanok csendes magányomba, barátok, msn és blog nélkül.
Félek.

4 komment

Címkék: barátok magam blogolás jövőm

A bejegyzés trackback címe:

https://szelcsend.blog.hu/api/trackback/id/tr431617197

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kamikaze bárány 2009.12.29. 00:12:10

Lesz ez még máshogy, lesz ez még jobb is... bár lehet hogy nem olyan formában mint régen, lehet hogy így kell lennie, csak így lehet... de lesz ez jobb is.

Kamikaze bárány 2009.12.29. 23:10:46

Reméltem hogy legalább ma leszel... remélem legalább rádiót hallgatsz most, épp egy jó kis éves összefoglaló van az Akusztik műsoraiból:) Ha holnap délig nem lennél akkor boldog és ennél az évnél mindenképp jobb évet neked/ nektek! Remélem lesz még olyan mint "régen", mégha erre most kevés esélyt is látok. No de a reményhal ugye:) szia

kibukott angyal 2009.12.30. 22:25:37

Az elmúlt hét a családé volt minden(ki) más nélkül. Jó volt! Nem hiányzott se a számítógép, se az internet, se semmi.
De persze ennek is vége lesz egyszer... nemsoká visszatérnek a sima hétköznapok. Akkor majd leszek. Jövőre.

"k" (törölt) 2010.01.04. 12:14:39

naigen, tavalyilyenkor még én is blogoltam, kommenteztem... nálam semmi extra változás a körülményekben, talán csak belsőleg. vagy nem. nade: bujjék neked is!
süti beállítások módosítása