HTML

...viharon innen

Üdv néked eltévedt szörfös! Mi itten elmélkedünk és boncolgatunk mindenfélét az élettel és magunkkal kapcsolatban. Pedig nem vagyunk sem bölcsészek, sem biológusok, hanem csak túl sokat gondolkodunk, túl objektíven, túl racionálisan, túl álmodozva, néha ellentmondásosan, néha ironikusan, néha meg nem is. Amúgy pedig Quimby.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Komment

  • "k" (törölt): naigen, tavalyilyenkor még én is blogoltam, kommenteztem... nálam semmi extra változás a körülmény... (2010.01.04. 12:14) Visszaváltozás
  • kibukott angyal: Az elmúlt hét a családé volt minden(ki) más nélkül. Jó volt! Nem hiányzott se a számítógép, se az ... (2009.12.30. 22:25) Visszaváltozás
  • kibukott angyal: Köszi! Akkor én is ideírom, hogy BUÉK! (2009.12.30. 22:15) Idei utolsó
  • Kamikaze bárány: Reméltem hogy legalább ma leszel... remélem legalább rádiót hallgatsz most, épp egy jó kis éves ös... (2009.12.29. 23:10) Visszaváltozás
  • Kamikaze bárány: Lesz ez még máshogy, lesz ez még jobb is... bár lehet hogy nem olyan formában mint régen, lehet ho... (2009.12.29. 00:12) Visszaváltozás
  • Utolsó 20

1. kereső-összefoglalás

2009.10.12. 21:56 kibukott angyal

Nos, ahogy E barátnőm kissé túlozva megjegyezte: "4 különböző sráccal randiztam az elmúlt 4 napban". Az első igazából előbb volt, de a többi stimmel. Nagyüzem ez, mondom én. :)
De lássuk az összefoglalást:

A 4-ből 2-vel lesz további randi. Az elsővel, aki szimpatikus, végülis helyes srác, kicsit viszont sietne a dolgokkal, és kevésbé találtuk meg a szót egymással. Nem tudom, nem rossz, mégse érzem, hogy minden oké.

Valamint itt a negyedik jelöltem, akivel ma 3 órán át beszélgettünk finom teák mellett. Szintén szimpatikus, nem az a helyes srác, viszont normális, értelmes, jókedélyű, pozitív és... beszél. Igen, tud beszélni, látszólag fesztelenül, vagy ha igazából nem is, akkor is igyekszik, tud is miről, sokat is. Én meg ugye nem vagyok az a csevegős fajta, gyakran inkább hallgatok, de mégis elmondhattam én is mindent, amit akartam, így jól elvoltunk. És a végén nem lehangolva vagy érzelemmentesen utaztam a buszon, hanem feldobódva, izgatottan, hogy hátha!

A másik kettővel szinte egyforma gondom volt. Habár az egyik alapból nem tűnt olyan szimpatikusnak, mindkettővel sétálos randi volt. Úgy tűnik ez nem jön be nekem. Az ember nem néz a másik szemébe, nincs igazi kommunikáció és ismerkedés, inkább csak haladunk egymás mellett, (el)beszélünk egymás mellett. Furcsa, de lehet ebben valami. És hát én se látom őket, és ők se látnak engem, pedig mosolyognék én rájuk, és akkor talán nem lennének olyan komolyak. Pedig komolyak voltak, ritkán nevettek a humoromon, az egyik szinte alig. Vele egyébként hallgatólagos megegyezés született búcsúzáskor, hogy köszönjük, ennyi.
A másikkal inkább kínos búcsú, talán mindketten a másikra vártunk, hogy mondjon valamit, de nem tudtam, ő mit gondolhat. És így, hogy nem ő volt a bátrabb (pedig ugye ő a férfi, én meg a bátortalan), ezzel rá is tette a pontot az i-re. Nem nekem való - hosszú távon semmiképp.

Szóval most itt állok:
-2 jelölt,
2 kiváltságos jelölt,
2-3 további jelölt, akik viszont ha nem mutatnak fel valami rendkívülit, menni fognak, mert egyrészt sok így, másrészt a 2 kiváltságosra kell most koncentrálnom.

Mert a végén csak egy maradhat. Egy, aki mindent visz. :)

Szólj hozzá!

Címkék: összefoglalás pasi index vidám! keresőhadművelet

A bejegyzés trackback címe:

https://szelcsend.blog.hu/api/trackback/id/tr941446195

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása