HTML

...viharon innen

Üdv néked eltévedt szörfös! Mi itten elmélkedünk és boncolgatunk mindenfélét az élettel és magunkkal kapcsolatban. Pedig nem vagyunk sem bölcsészek, sem biológusok, hanem csak túl sokat gondolkodunk, túl objektíven, túl racionálisan, túl álmodozva, néha ellentmondásosan, néha ironikusan, néha meg nem is. Amúgy pedig Quimby.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Komment

  • "k" (törölt): naigen, tavalyilyenkor még én is blogoltam, kommenteztem... nálam semmi extra változás a körülmény... (2010.01.04. 12:14) Visszaváltozás
  • kibukott angyal: Az elmúlt hét a családé volt minden(ki) más nélkül. Jó volt! Nem hiányzott se a számítógép, se az ... (2009.12.30. 22:25) Visszaváltozás
  • kibukott angyal: Köszi! Akkor én is ideírom, hogy BUÉK! (2009.12.30. 22:15) Idei utolsó
  • Kamikaze bárány: Reméltem hogy legalább ma leszel... remélem legalább rádiót hallgatsz most, épp egy jó kis éves ös... (2009.12.29. 23:10) Visszaváltozás
  • Kamikaze bárány: Lesz ez még máshogy, lesz ez még jobb is... bár lehet hogy nem olyan formában mint régen, lehet ho... (2009.12.29. 00:12) Visszaváltozás
  • Utolsó 20

A tegnap másnapja

2009.11.04. 22:18 kibukott angyal

"Tegnap elértem a gödör mélyére, hogy ma szárnyakat kapjak és felrepüljek magasra, ha csak rövid időre is." - haha, micsoda szöveg. Pedig igaz!

Tegnap fiúmentes napom volt, kellett, jól esett. Se jelölt, se blogtárs, se T, se senki. Csak én, meg a hülye gondolkodásom. Dehát az is kell.

Talán ennek köszönhetően, talán csak úgy, de ma már sokkal jobban éreztem magam. Sikeres nap, interjú, feltöltődés, újabb T-adag az elkövetkező hónapra, és a tisztánlátás esélye. Ez utóbbi azonban nem jött össze, mert se a jelölt, se blogtárs nem jelentkezett, pedig jó lett volna.
Előbbi elvileg beteg, gyakorlatilag nem tudom. Talán arra vár, hogy írjak neki smst. Mert ha csak így lelépne, az elég furcsa lenne tőle.
Blogtárs pedig... Sikerült összevesznünk, melyet valamiféle néma mosolyszünet követett.

Ezt akartam.

Meg akartam sérteni, azt akartam, hogy utáljon, hogy csalódjon bennem. Talán sikerült. Dühös voltam rá, de még dühösebb voltam magamra, ezért kellett mindez. Egyfajta bűnhődés ez. Megérdemlem.

Vissza akarom kapni a régi időket, mert ami most van, az nem normális, abból csak lelkiismeretfurdalás és mély csalódás születik, melyet újabb sértések követnek, hogy a végén már semmi se maradjon.

Barátságot akarok. És távolságot.

De mindenekelőtt kommunikációt, mert anélkül szart se ér egy kapcsolat.

Szólj hozzá!

Címkék: barátok emberek

A bejegyzés trackback címe:

https://szelcsend.blog.hu/api/trackback/id/tr941501212

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása