HTML

...viharon innen

Üdv néked eltévedt szörfös! Mi itten elmélkedünk és boncolgatunk mindenfélét az élettel és magunkkal kapcsolatban. Pedig nem vagyunk sem bölcsészek, sem biológusok, hanem csak túl sokat gondolkodunk, túl objektíven, túl racionálisan, túl álmodozva, néha ellentmondásosan, néha ironikusan, néha meg nem is. Amúgy pedig Quimby.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Komment

  • "k" (törölt): naigen, tavalyilyenkor még én is blogoltam, kommenteztem... nálam semmi extra változás a körülmény... (2010.01.04. 12:14) Visszaváltozás
  • kibukott angyal: Az elmúlt hét a családé volt minden(ki) más nélkül. Jó volt! Nem hiányzott se a számítógép, se az ... (2009.12.30. 22:25) Visszaváltozás
  • kibukott angyal: Köszi! Akkor én is ideírom, hogy BUÉK! (2009.12.30. 22:15) Idei utolsó
  • Kamikaze bárány: Reméltem hogy legalább ma leszel... remélem legalább rádiót hallgatsz most, épp egy jó kis éves ös... (2009.12.29. 23:10) Visszaváltozás
  • Kamikaze bárány: Lesz ez még máshogy, lesz ez még jobb is... bár lehet hogy nem olyan formában mint régen, lehet ho... (2009.12.29. 00:12) Visszaváltozás
  • Utolsó 20

Elvárások

2009.10.21. 01:27 kibukott angyal

Egyedül, mégis egyedül vagyok,
Arccal a falnak fordulok és megyek tovább,
De csak a semmi vár.

Furcsa ez. Hiszen nem vagyok egyedül, itt van a családom, a barátaim, és a jelölt, aki valószínűleg szeretne közelebb kerülni hozzám. Én pedig mégis egyedül vagyok. Talán mert így akarom. Ennek mégsincs semmi értelme.

Ismét tálcán kínálnak nekem valakit, aki jó lenne... aki jó. Én pedig még mindig nem tudom elfogadni.

Első randi: A remény. Izgatottan buszoztam haza a találkozás után, mert végre egy normális, szimpatikus, beszélő srácot ismertem meg, még a gyomromban is éreztem ezt a jóleső izgalmat. Pedig csak a remény játszott velem.

Második randi: A kétely. Valóban több ő, mint az előzőek? Normális, szimpatikus és beszél, de úgy tűnik, ennél mégsem több. Egyelőre. Vagy örökre. Ezt sose tudhatom előre, de sok esetben a 3. randi a döntő, úgyhogy mindenképp jönnie kell az újabb találkozásnak. Hátha kiderül valami, hátha fellobban valami láng!

Harmadik randi: A látszat. Nézem őt. Már nem tűnik furcsának a fejformája, a szeme is egészen normális. A maga önmagát ismétlős, eléggé konzervatív és ezáltal beszűkült látásmódú, továbbá kissé szórakozottnak tűnő módján tökéletes barát lenne.
Nézem őt. Elképzelem, ahogy H barátnőm esküvőjén ülünk, és elbeszélget a többiekkel, jól kijön H leendő férjével, együtt nevetve kötelezően lépkedünk tánc gyanánt valami hülye zenére, stb. Mert hiszen kell oda mellém... valaki.
Nézem őt. Tökéletes lenne "k.a." első barátjának, hallom is, ahogy a barátnők mondják, hogy milyen aranyosak vagyunk együtt, miközben megkönnyebbülten sóhajtanak magukban, hogy "végre neki is van már párja".
De a harmadik randi csak ezt hozta magával. A vártat, az elvártat, a megfelelőt, a tökéletest. Illetve annak látszatát. Én viszont ugyanúgy nem tudok, nem érzek semmi, csak azt, hogy ennek így kéne lennie.
De akkor miért pont vele? Hiszen olyan egyformák, hiszen mindegyik szimpatikus. Tulajdonképpen mindegy is, próbálkozhatom bárkivel. Aztán úgysem jön össze.

Tálcán kínálnak nekem valakit, aki jó lenne... De nekem a rossz kellett. Mégpedig azért kellett, mert nem kellett, hogy kelljen. Csak volt, csak belészerettem, nem kértem semmit, nem kaptam semmit, csak volt. T-be beleszeretni a legtermészetesebb dolog volt. Ami viszont most történik, az egy előre választott elvárás. A tálcáról le kell venni egyet a sok közül. Kell.

Társat keresek, állítólag azért, mert szeretnék egy társat. ...vagy nem ezért.

Társat keresek, mert gáz, hogy 23 évesen nemhogy egy kapcsolatom nem volt, de még egy csókig sem jutottam el. Pedig szeretnék.
Társat keresek, mert így természetes. Az emberek összejönnek, szeretik egymást, szakítanak, újra összejönnek, aztán megtalálják azt, akivel családként el tudják képzelni a hátralevő életüket, és több-kevesebb sikerrel így is tesznek. Én is így szeretném.
Társat keresek, mert félek, hogy ha egyszer elveszítem a szüleimet, nem lesz erőm egyedül keresztülmenni ezen. Kell valaki, aki az új családom lehet, akihez kötődhetek, hogy a szüleimtől távolodhassak, hogy kevésbé öljön meg a fájdalom, amikor... Hát normális ez a gondolkodás?
És társat keresek, mert kell valaki, aki elkísér a barátnők esküvőire, hogy ne érezzem magam ott olyan elveszett, magányos szellemnek.

Társat keresek, mert ez az elvárás, ez a normális, ez a túlélés. És én ezeket akarom.

De így nem lehet társat keresni. Nem lehet akarni. Én nem is akarom. Nem akarok olyan lenni, akinek csak azért van barátja, mert kell, mert az is jobb, mintha nem lenne. Nem akarok olyan lenni, aki szívecskékkel bizonygatja msnen, hogy mennyire boldog és mennyire szerelmes és mennyire párkapcsolatban él, miközben csak az elvárásoknak - a környezetem, a társadalom és önmagam elvárásainak - akarnék megfelelni.

Zavaros ez az egész, minden irányban önmagamba ütközöm. Boldog akarok lenni, tudom, hogy valahogy így lehetek az, de menekülök ettől, végül mindig az egyedüllétet választom, ami pedig nem vezet sehová, pláne nem oda, ahová menni szeretnék.

Társat keresek, hogy szerethessek valakit, hogy szeressen valaki, hogy megoszthassunk egymással mindent. Ez az igazi lényege a társkeresésnek. Mégis ez tűnik a legreménytelenebbnek.

3 komment

Címkék: reménytelen jövőm keresőhadművelet

A bejegyzés trackback címe:

https://szelcsend.blog.hu/api/trackback/id/tr541464568

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

"k" (törölt) 2009.10.21. 19:00:35

na igen, ez az ami nem megy, elsőre, és rögtön "komolyat". viszont sajnos tizenhatévesek újra nem lehetünk, hogy máshogy kezdjünk neki. normálisan. (rinyálok, pedig fasziként talán könnyebb dolgom van mint neked )

kibukott angyal 2009.10.22. 00:38:25

@"k": szerintem neked sincs könnyebb dolgod :) a társkeresős projekt alapján ezt határozottan állíthatom.
de furcsa ez, mert 16 évesen még nem is volt igényem barátra/pasira/stb, aztán mikor rájöttem, hogy hopp, kéne!, addigra meg már le is maradtam. ennek ellenére néha még most is azt érzem, hogy jobb egyedül... könnyebb.

"k" (törölt) 2009.10.22. 19:20:13

ha társkeresőn próbálkoznék (énaztánsoha :)), tényleg nem lenne könnyebb, gondolom így érted. viszont férfiként tehetek olyan dolgokat csak a tapasztalatszerzés céljából amiből jól jöhetek ki, egy nő ugyanebből "kiégve", "elhasználódva", stb. én nem kell hogy komolyan vegyem magam, vigyázzak magamra, úgy mint egy lánynak kell, ha jót akar magának.
süti beállítások módosítása