HTML

...viharon innen

Üdv néked eltévedt szörfös! Mi itten elmélkedünk és boncolgatunk mindenfélét az élettel és magunkkal kapcsolatban. Pedig nem vagyunk sem bölcsészek, sem biológusok, hanem csak túl sokat gondolkodunk, túl objektíven, túl racionálisan, túl álmodozva, néha ellentmondásosan, néha ironikusan, néha meg nem is. Amúgy pedig Quimby.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Komment

  • "k" (törölt): naigen, tavalyilyenkor még én is blogoltam, kommenteztem... nálam semmi extra változás a körülmény... (2010.01.04. 12:14) Visszaváltozás
  • kibukott angyal: Az elmúlt hét a családé volt minden(ki) más nélkül. Jó volt! Nem hiányzott se a számítógép, se az ... (2009.12.30. 22:25) Visszaváltozás
  • kibukott angyal: Köszi! Akkor én is ideírom, hogy BUÉK! (2009.12.30. 22:15) Idei utolsó
  • Kamikaze bárány: Reméltem hogy legalább ma leszel... remélem legalább rádiót hallgatsz most, épp egy jó kis éves ös... (2009.12.29. 23:10) Visszaváltozás
  • Kamikaze bárány: Lesz ez még máshogy, lesz ez még jobb is... bár lehet hogy nem olyan formában mint régen, lehet ho... (2009.12.29. 00:12) Visszaváltozás
  • Utolsó 20

Legvégül úgyis...

2009.11.05. 00:38 kibukott angyal

"Amikor egy sérült ember (minden ember sérült) úgy tesz, mintha minden rendben lenne, s ő elég erős bármihez, miközben mérhetetlen fájdalom és keserűség emészti, s egyszer nem bírja már tovább, és kitör belőle a sírás, olyan fájdalmas és keserves sírás, amitől az ember alig kap levegőt, és akkor van ott valaki, van ott valaki, aki átöleli, aki mellette van, és megérti, és elfogadja..."

- ezt, ezeket a jeleneteket keresem és szeretem a sorozatokban, s van amelyikből ezt igazán jól megkapom. És olyankor összeszorul a szívem, és könnyek gyűlnek a szemembe, és én is meghatódom a fájdalomtól. Mert erre vártam. Erre várok.

"...és aztán egymásba szeretnek. Vagy legalábbis a sérült ember reménytelen szerelme végre kinyitja szemét, és meglátja őt."

Néha úgy érzem, hogy csak túldramatizálom a dolgokat. Kitalálom, felfújom, hogy nekem is olyan szép, drámai legyen az életem, a gondolkodásom, mint a sorozatok hányattatott sorsú, szeretetre vágyó szereplőinek. Végülis bármit megjátszhatok annyira, hogy én is higyjek benne.

Kivéve egy valamit. Valamit, amit nem én táplálok, hanem ami engem emészt. A halálfélelmet. Túl régóta, és túl gyakran van jelen az életemben. Naponta érzem a rettegést. És ilyenkor már tényleg úgy gondolom, hogy nem az én kezemből indulnak az események. Ilyenkor néha azt érzem, talán segítség kellene, mert egyedül nem megy.
Aztán elmúlik, és optimistán tekintek a jövőbe, ahogyan tettem azt ma is egész nap, egészen idáig. S aztán megrémít ez a hangulatingadozás.
Pedig talán elég lenne csak lefoglalnom magam hasznos dolgokkal, szeretett emberekkel, kedvelt tevékenységekkel. De talán nem.

Szólj hozzá!

Címkék: félelem lélekbúvár

A bejegyzés trackback címe:

https://szelcsend.blog.hu/api/trackback/id/tr611501497

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása