HTML

...viharon innen

Üdv néked eltévedt szörfös! Mi itten elmélkedünk és boncolgatunk mindenfélét az élettel és magunkkal kapcsolatban. Pedig nem vagyunk sem bölcsészek, sem biológusok, hanem csak túl sokat gondolkodunk, túl objektíven, túl racionálisan, túl álmodozva, néha ellentmondásosan, néha ironikusan, néha meg nem is. Amúgy pedig Quimby.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Komment

  • "k" (törölt): naigen, tavalyilyenkor még én is blogoltam, kommenteztem... nálam semmi extra változás a körülmény... (2010.01.04. 12:14) Visszaváltozás
  • kibukott angyal: Az elmúlt hét a családé volt minden(ki) más nélkül. Jó volt! Nem hiányzott se a számítógép, se az ... (2009.12.30. 22:25) Visszaváltozás
  • kibukott angyal: Köszi! Akkor én is ideírom, hogy BUÉK! (2009.12.30. 22:15) Idei utolsó
  • Kamikaze bárány: Reméltem hogy legalább ma leszel... remélem legalább rádiót hallgatsz most, épp egy jó kis éves ös... (2009.12.29. 23:10) Visszaváltozás
  • Kamikaze bárány: Lesz ez még máshogy, lesz ez még jobb is... bár lehet hogy nem olyan formában mint régen, lehet ho... (2009.12.29. 00:12) Visszaváltozás
  • Utolsó 20

Keresőhadművelet - 3. fejezet

2009.09.29. 17:13 kibukott angyal

Újra belekezdtem. Harmadik alkalommal regisztrálok társkeresőn, ezúttal újra ott, ahol annak idején kezdtem, mellette viszont egy új helyen is. Most tehát nem a leglátogatottabb oldalt választottam, mert az fizetős, így ott a nagyon komolyan, vagy akár elkeseredetten társat (míg-a-halál-el-nem-választ-társat) keresők vannak nagyobb arányban. Azonban nem biztos, hogy jól döntöttem, mert mint kiderült, immár a 2 új választottam esetében is fizetni kell bizonyos szolgáltatások elérhetőségéért, az eddig kapott levelek alapján pedig a többségnek megint csak elutasításokat írhatok majd, ráadásul még a bunkók is többen vannak. Kár, de persze csak tegnap/ma regisztráltam, tehát bőven van esély egy pozitív meglepetésre.

Mégis, már most elkeseredtem, illetve rájöttem, hogy mennyire csekély esély van rá, hogy így szeressek bele valakibe, aki ezt viszonozza is. Ehh, nehéz, nehéz, nehéz. De küzdeni kell és bízva bízni, hátha a társkeresésben ezúttal hamarabb leszek sikeres, mint az állások területén.

Persze vicces is ez az egész. Pl. már rögtön első nap őszinteségem miatt egy türelmetlen levélíró csúnyán elküldött meg se mondom hová (persze még jó, hogy kiderült róla, hogy milyen...). Emellett kaptam két ajánlatot is, hogy mit tennék meg 100 000 Ft-ért, szóval vannak itt elkeseredett és idióta emberek bőven. Ezekre viszont könnyű volt válaszolni, mert poén az egész.

A fotó és 1-2 dolog alapján nem tetsző személyek viszont nehezebb esetek. Rossz az elutasító válasz. Még a dohányosokkal van könnyű dolgom, meg a nagyon extrém életvitelűekkel, mert ott van mire hivatkoznom.

Eddig egyetlen pozitív választ küldtem el, mert nem találtam semmi kivetnivalót a srácban sem az adatlapja, sem a levele, sem a fotója alapján. De ettől még nem tetszik.. csak majd hátha. Végül pedig talán 2 vagy 3 flörtöt fogadtam el, mert már elegem volt a sok elutasításból, az meg olyan egyszerű... csak egyet kellett kattintani. Persze a következményekkel még nem foglalkoztam.

Szólj hozzá!

Címkék: jövőm jaj! keresőhadművelet

A bejegyzés trackback címe:

https://szelcsend.blog.hu/api/trackback/id/tr401416066

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása