HTML

...viharon innen

Üdv néked eltévedt szörfös! Mi itten elmélkedünk és boncolgatunk mindenfélét az élettel és magunkkal kapcsolatban. Pedig nem vagyunk sem bölcsészek, sem biológusok, hanem csak túl sokat gondolkodunk, túl objektíven, túl racionálisan, túl álmodozva, néha ellentmondásosan, néha ironikusan, néha meg nem is. Amúgy pedig Quimby.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Komment

  • "k" (törölt): naigen, tavalyilyenkor még én is blogoltam, kommenteztem... nálam semmi extra változás a körülmény... (2010.01.04. 12:14) Visszaváltozás
  • kibukott angyal: Az elmúlt hét a családé volt minden(ki) más nélkül. Jó volt! Nem hiányzott se a számítógép, se az ... (2009.12.30. 22:25) Visszaváltozás
  • kibukott angyal: Köszi! Akkor én is ideírom, hogy BUÉK! (2009.12.30. 22:15) Idei utolsó
  • Kamikaze bárány: Reméltem hogy legalább ma leszel... remélem legalább rádiót hallgatsz most, épp egy jó kis éves ös... (2009.12.29. 23:10) Visszaváltozás
  • Kamikaze bárány: Lesz ez még máshogy, lesz ez még jobb is... bár lehet hogy nem olyan formában mint régen, lehet ho... (2009.12.29. 00:12) Visszaváltozás
  • Utolsó 20

ElmúlT

2009.12.06. 21:21 kibukott angyal

Ej, de rég írtam már! Persze nem is nagyon lett volna mit, hiszen események tekintetében semmi változás nem történt. Nincs munka, nincs pasi, jelöltek is csak pár napja bukkantak fel. De úgy egyébként kedv sincs nagyon.

Mégis, ezúttal jó hírrel szolgálhatok. Emlékszünk még első nagy szerelmemre? Arra a T betűre, akiről a legtöbb bejegyzés szólt, aki miatt eddig a legtöbbet szenvedtem, reménykedtem vagy esetleg véletlenül boldog voltam?

Hát kérem szépen, elmúlt. Végre elmúlt. Több mint 5 hónap kellett ahhoz, hogy elfelejtsem, majdnem egy fél év vele való találkozás nélkül. S íme, vége, nem gondolok már rá, nem dobban meg a szívem, nem érdekel, hogy vajon mit csinál, mit gondol, nem keresem a lehetőséget, hogy beszéljek vele.

Megkönnyebbülés. S üresség. Megüresedett a szívem, valahogy kevesebb, színtelenebb lett a világ, de mégis így kell ennek lennie. Túl vagyok rajta.

Persze sosem fogom elfelejteni, fogunk még beszélni, habár találkozni nem hiszem, nem is szeretnék (nehogy előjöjjenek a régi dolgok), de azért mindig valamilyen módon szeretni fogom.

De az idő megtette a magáét, türelmesen kivártam, s most már egy gonddal, szenvedéssel kevesebb. Az idő múlása néha jó.

Szólj hozzá!

Címkék: a szőke kékszemű jövőm

A bejegyzés trackback címe:

https://szelcsend.blog.hu/api/trackback/id/tr841578933

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása