HTML

...viharon innen

Üdv néked eltévedt szörfös! Mi itten elmélkedünk és boncolgatunk mindenfélét az élettel és magunkkal kapcsolatban. Pedig nem vagyunk sem bölcsészek, sem biológusok, hanem csak túl sokat gondolkodunk, túl objektíven, túl racionálisan, túl álmodozva, néha ellentmondásosan, néha ironikusan, néha meg nem is. Amúgy pedig Quimby.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Komment

  • "k" (törölt): naigen, tavalyilyenkor még én is blogoltam, kommenteztem... nálam semmi extra változás a körülmény... (2010.01.04. 12:14) Visszaváltozás
  • kibukott angyal: Az elmúlt hét a családé volt minden(ki) más nélkül. Jó volt! Nem hiányzott se a számítógép, se az ... (2009.12.30. 22:25) Visszaváltozás
  • kibukott angyal: Köszi! Akkor én is ideírom, hogy BUÉK! (2009.12.30. 22:15) Idei utolsó
  • Kamikaze bárány: Reméltem hogy legalább ma leszel... remélem legalább rádiót hallgatsz most, épp egy jó kis éves ös... (2009.12.29. 23:10) Visszaváltozás
  • Kamikaze bárány: Lesz ez még máshogy, lesz ez még jobb is... bár lehet hogy nem olyan formában mint régen, lehet ho... (2009.12.29. 00:12) Visszaváltozás
  • Utolsó 20

Semmiből semmibe

2009.09.22. 20:34 kibukott angyal

Ma megvolt az első állásinterjúm. Készültem rá, izgultam, féltem, hogy nem tudok válaszolni, hogy angolul kell beszélnem. Aztán nem volt semmi.

10 perces csevegés egy csajjal (akinek a helyét átvenném), aki elmondta, hogy mi lesz a pozíció betöltőjének feladata. Kérdezett 1-2 dolgot, de alig olyat, amikről az állásinterjús cikkek szólnak, inkább csak pár egyszerűbb, felszínesebb kérdés. Hogy azért volt-e ennyire rövid az egész, mert hamar megállapította, hogy nem engem keresnek, vagy csupán azért, mert most tényleg csak be akarták mutatni a feladatokat, hogy így is szeretnék-e pályázni, ezt nem tudom. De két hét múlva kiderül, addigra értesítenek, hogy mehetek-e a következő körös interjúra.

Hogy én hogy érzem? Az állás tetszene, érdekes, új számomra, habár azt hiszem, bármilyen állásnak ugyanilyen lelkesedéssel örülnék ...ha megkaphatnám.
Interjúmat pedig így foglaltam össze msnes érdeklődőimnek: szerintem nem mutattam semmi különlegeset, de rosszat se mondtam, fene tudja... olyan semmilyen volt, de végülis rossz se, szóval első interjúnak megteszi.

De most nem vagyok jó hangulatban. Álmos vagyok, fáradt vagy, fáj a kezem (alig bírok írni), és visszatért az az érzés, amit az interjúval sikerült kicsit elfelednem.

A kilátástalanság, a bizonytalanság érzése. Hogy csak bámulok a sötét, homályos úton előre, de nem látok semmit, nincs semmi, ahová haladnék. Az interjú előtt, legalább arra koncentráltam, amiatt izgultam, de most már újra ugyanott vagyok, mint előtte. Sehol.

Szólj hozzá!

Címkék: jövőm hej! munkahely

A bejegyzés trackback címe:

https://szelcsend.blog.hu/api/trackback/id/tr831400361

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása