HTML

...viharon innen

Üdv néked eltévedt szörfös! Mi itten elmélkedünk és boncolgatunk mindenfélét az élettel és magunkkal kapcsolatban. Pedig nem vagyunk sem bölcsészek, sem biológusok, hanem csak túl sokat gondolkodunk, túl objektíven, túl racionálisan, túl álmodozva, néha ellentmondásosan, néha ironikusan, néha meg nem is. Amúgy pedig Quimby.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Komment

  • "k" (törölt): naigen, tavalyilyenkor még én is blogoltam, kommenteztem... nálam semmi extra változás a körülmény... (2010.01.04. 12:14) Visszaváltozás
  • kibukott angyal: Az elmúlt hét a családé volt minden(ki) más nélkül. Jó volt! Nem hiányzott se a számítógép, se az ... (2009.12.30. 22:25) Visszaváltozás
  • kibukott angyal: Köszi! Akkor én is ideírom, hogy BUÉK! (2009.12.30. 22:15) Idei utolsó
  • Kamikaze bárány: Reméltem hogy legalább ma leszel... remélem legalább rádiót hallgatsz most, épp egy jó kis éves ös... (2009.12.29. 23:10) Visszaváltozás
  • Kamikaze bárány: Lesz ez még máshogy, lesz ez még jobb is... bár lehet hogy nem olyan formában mint régen, lehet ho... (2009.12.29. 00:12) Visszaváltozás
  • Utolsó 20

Ellenséges szélmalmoktól zavaros szellemem

2008.07.31. 19:52 kibukott angyal

Most, hogy holnaptól - családi nyaralás kezdetétől - kevés lehetőségem lesz internet közelébe kerülni, gondoltam feldobok ide valami szép, vidám és optimista idézetet. És persze rájöttem, hogy ilyen nincs. Ezért maradok egy olyan idézetnél, ami csak szép, viszont szeretem:

Hajtogattam a kukák mögött egy álmot
egy kerthelyiség félreeső részén.
Eldugult piszoárban vitorlázok
sapkám a hold, fésűm a szél.
...

Sorra tűnnek el mellőlem a srácok
mindegyiknek jobb dolga akadt.
Zajos magányban foszforeszkálok
a sápadt fényű telihold alatt.

Annyi minden szarral kell még megküzdenem
ellenséges szélmalmoktól zavaros szellemem
"Nincsen veszély" - mondják -
csak képzelem.

Aztán orvosok jönnek, kezükben fegyver
és ha a vegyszer egyszer a vénába hatol:
A lakatlan sziget lakó lelke tenger lesz,
a szíve lepényhal. Itt úszkál valahol.

Annyi minden szarral kell még megküzdenem
egy tucat csörgősipkás lidérc horkol mellettem.
Választok egyet. Melyik tetsszen?
Melyik legyen a partnerem?

Quimby: Don Quijote ébredése
 

Biztos hiányozni fog a blogolás erre a 2-3 hétre, de majd ha lesz valami, úgyis leírom, és ki tudja, talán ide is bemásolom.

Egyébként pedig sosem szabad hinni a nagy panaszos bejegyzéseknek, mint amilyet az előző nap is írtam. Egyszer lenn, egyszer fenn. Még jó, hogy ez mindig így van. :)

2 komment

Címkék: csak úgy idézet quimby

A bejegyzés trackback címe:

https://szelcsend.blog.hu/api/trackback/id/tr80594879

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kamikaze bárány 2008.08.01. 00:00:57

Egyik kedvenc Quimby számom, ennek örömére meg is hallgatom gyorsan. :-)
(2-3hét azért elég soknak tünik, de biztos jó lesz)
Jó szórakozást kívánok, kellemes nyaralást!

kibukott angyal 2008.08.12. 23:40:09

köszönöm! :)
és továbbra is éljen a Quimby!
süti beállítások módosítása